Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Więcej informacji o tym, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.

Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, zapewne z czasem zastanawiasz się, co zrobić, by była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak wobec tego zatrudnić dobrą firmę SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w wskazówki profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.

Jak wybrać rzetelną firmę SEO? Google przyszykowało o tym instruktaż

Nie można negować, że cała branża usług SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieustająco rozwija się praktycznie wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo występowania licznych opcji, jak między innymi Yahoo, Baidu lub Yandex, w dalszym ciągu najistotniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się pozyskać widoczność w internecie, powinien zapracować na swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, w których konkurencja jest mocna, zazwyczaj jest to nieosiągalne bez konsultacji z ekspertami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i udostępniło krótki instruktaż, jak wybrać dobrą firmę SEO.

Najistotniejsze cechy dobrej agencji SEO

Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem w prosty sposób tłumaczy, jak zatrudnić solidną firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dogłębnego audytu strony,
  • zdolność oceny czasu oraz budżetu koniecznego do wykonania zakładanych działań,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • nieprzerwana kontrola stanu strony oraz cykliczną analizę jej statystyk,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe.

Pracownica firmy Google zaznacza także, iż solidna firma SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, często dającym namacalne rezultaty dopiero po paru miesiącach działań.