Reklama i promocja

Pozycjonowanie marki – poradnik

W kontekście marketingu internetowego pozycjonowanie kojarzy się głównie z SEO, czyli promowaniem stron przez wyszukiwarkę Google na podstawie wybranych słów kluczowych. Podobne działania optymalizacyjne prowadzi się w celu wykreowania i poprawy pozycji marki, a także przyciągnięcia klientów i wyprzedzenia konkurencji. Składają się na nią nie tylko logo, ale również wartości, filozofia czy strategia komunikacyjna skierowana do konkretnej grupy docelowej. Na czym polega pozycjonowanie marki i dlaczego jest tak istotne? O

Zlecę pozycjonowanie! 5 powodów dla których warto to zrobić

Myślisz o założeniu sklepu online albo prowadzisz już firmę w sieci? Większość Twoich działań jest zapewne nakierowana teraz na to, aby przyciągnąć na witrynę jak największą liczbę użytkowników. Cel ten osiągniesz dzięki pozycjonowaniu stron. W wyniku działań SEO Twoja witryna ma szansę znaleźć się na topowych miejscach w wyszukiwarce, ruch wzrośnie,  a konkurencja zostanie w tyle. I teraz rodzi się pytanie. Zająć się pozycjonowaniem samodzielnie, czy powierzyć to agencji SEO?

semKRK#19 BIG – relacja z konferencji

15 czerwca 2022 roku odbyła się konferencja 19. już edycji semKRK. W tym roku miłośnicy świata SEM, SEO i marketingu internetowego spotkali się w Starej Zajezdni w Krakowie. Kogo mogliśmy spotkać i o czym posłuchać? Zobacz, co wydarzyło się na semKRK#19. Co ciekawego w branży SEO? Co się stało po najnowszej aktualizacji Google? Jakie wnioski już możemy wyciągnąć? Wiele osób czekało na tę prelekcję. Michał Szylko – Specjalista SEO przedstawił,

Linkowanie z użyciem PBN – publikacje z canonicalem i wizytówki NAP

By odbiorca zauważył twój biznes powinieneś nie tylko mieć firmową stronę internetową, lecz również zadbać o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego ważna jest treść strony oraz to czy cyklicznie pojawiają się na niej nowe profesjonalne i użyteczne dla użytkownika artykuły. Lecz nie wolno też lekceważyć tzw. link buildingu, czyli zdobywania linków kierujących na stronę. Jedną ze strategii link buildingu jest wykorzystywanie PBN-ów – prywatnych sieci

Buyer persona w content marketingu – po co i jak ją stworzyć?

Buyer persona to model klienta, ułatwiający planowanie i realizację działań marketingowych, w tym przygotowanie strategii content marketingowej i tworzenie treści. Wyjaśniamy, czym dokładnie jest, do czego się przydaje i jak ją stworzyć. Buyer persona – co to takiego? Co to jest persona? Buyer persona lub marketing persona (czasami nazywana też personą marketingową albo zakupową) to opis klienta, stworzony na podstawie rzeczywistych danych na temat odbiorców danego produktu czy usługi. Obejmuje

Jak pisać bloga? O skutecznych tekstach SEO, które generują wartościowy ruch

Zastanawiasz się nad prowadzeniem bloga firmowego lub posiadasz go, ale opublikowane teksty nie przekładają się na wartościowy ruch? Sprawdź, jakie kryteria muszą spełniać skuteczne teksty SEO, które pomagają w pozycjonowaniu strony i przyciągają nowych klientów. Jakie są cele prowadzenia bloga? Prowadzenie bloga firmowego to jedno z podstawowych zaleceń firm zajmujących się pozycjonowaniem i optymalizacją stron oraz sklepów internetowych. Teksty, które są napisane zgodnie z zasadami SEO, poprzedzone analizą fraz kluczowych,

Klienci szukają firm online – o pozycjonowaniu stron www Kraków

Powszechność internetu oraz prostota korzystania z niego w celu wyszperania potrzebnych produktów i usług doprowadziła do tego, że każde przedsiębiorstwo chce teraz wybić się w sieci. W rzeczy samej, samo uruchomienie strony www nie zagwarantuje, że klienci do nas trafią – najważniejsza jest wszak obecność na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. Wiele małych firm, działających jedynie na niewielkim obszarze albo nawet w jednym mieście, przykładowo w Bydgoszczy lub w Krakowie,

Agencja SEO – zespół profesjonalistów

Firmy lub właściciele witryn internetowych, którzy chcą dotrzeć do pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy – nie zalecany – to próbowanie starań samodzielnie. Nie dysponując wiedzą w kwestii SEO i nie śledząc codziennie informacji o zmianach w algorytmie Google, ciężko postępować trafnie i – co najistotniejsze – skutecznie. Drugie podejście to stworzenie etatu dla obeznanego SEOwca, aczkolwiek nie każda firma może sobie

Czy warto sięgnąć po usługi studia graficznego?

Dzisiaj na naszym rynku funkcjonuje wiele najróżniejszych firm, które koncentrują własną działalność w przeróżnych dziedzinach gospodarki. Niezależnie jednak od tego, o którą branżę idzie , w przedsiębiorstwie na każdym etapie jej działania powinny sprawnie działać komunikacja wewnętrzna oraz zewnętrza, które podlegają precyzyjnym zasadom. Studio graficzne – w jakich sytuacjach okazuje się być przydatne? W dużej części przedsiębiorstw wyróżnić można parę rodzajów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Zaliczane są do nich na

Panoramy sferyczne wnętrza firmy – dodaj je do Facebooka

Panoramy sferyczne to niesłychanie popularna i nowoczesna forma prezentowania pomieszczeń przedsiębiorstw i lokali usługowych. Najczęściej spotykamy je wędrując po Google Street View oraz wizytówkach Google Moja Firma, ale również natrafiamy na nie na największym portalu społecznościowym – na Facebooku. Daje on możliwość dodania na profilu firmy takiej sferycznej fotografii. Jak więc możesz użyć zdjęcia panoramiczne do wyróżniania Twojej firmy na Facebooku? Odpowiedzi prezentujemy poniżej. Czym charakteryzują się zdjęcia 360 stopni?