Jeśli ciekawi Cię korzystna oferta kampanii SEO, wejdź na seo4.net.
Firmy lub właściciele witryn internetowych, którzy chcą dotrzeć do pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy – nie zalecany – to próbowanie starań samodzielnie. Nie dysponując wiedzą w kwestii SEO i nie śledząc codziennie informacji o zmianach w algorytmie Google, ciężko postępować trafnie i – co najistotniejsze – skutecznie. Drugie podejście to stworzenie etatu dla obeznanego SEOwca, aczkolwiek nie każda firma może sobie na to pozwolić z uwagi na budżet. Trzecia metoda to nawiązanie współpracy z agencją SEO. Budżet przekazany na takie działania można dostroić do możliwości finansowych zlecającego. Plusem kooperacji z agencją SEO jest to, że obok ekspertów od SEO w pracują tam też eksperci od kampanii Google Ads, content marketingu, programowania czy grafiki służący rzeczowym wsparciem w tych sferach.
Po czym rozpoznać profesjonalną firmę SEO
Polskich agencji SEO jest bardzo wiele. Na co zwrócić uwagę w trakcie szukania firmy, która podniesie naszą widoczność w SERPach? Polecamy wybrać markę, która działa na rynku od kilkunastu lat. Liczba firm SEO, a również tych kreatywnych czy reklamowych, z miesiąca na miesiąc rośnie, co nie zawsze zapewnia odpowiednią jakość usług. Współpracując z firmą, która działa od mniej więcej dekady, można mieć zaufanie, że dysponuje ona dużym doświadczeniem i może bez przeszkód pochwalić się interesującym portfolio swoich byłych klientów. Agencje SEO częstokroć na swoich stronach posiadają sekcję „Case study”. Przed sygnowaniem umowy należy przeczytać studia takich przypadków, żeby wstępnie zobaczyć, jakich rezultatów można się spodziewać po agencji, a także to z jakimi branżami miała do czynienia oraz jakie trudności udało jej się rozwiązać. Godna zaufania agencja SEO to taka, która pracuje przejrzyście: zawiadamia o planach zadań na nadchodzące miesiące, ale także przesyła sprawozdanie z ukończonych działań i ich następstwa.
Drugi nie do przecenienia aspekt to spersonalizowana oferta i dostrojenie strategii działań do profilu działalności, którą prowadzi klient agencji. Jeżeli agencja SEO na propozycję współpracy odpowiada w kilka minut, a oferta wygląda jak gotowy szablon, powinien to być znak ostrzegawczy. Po otrzymaniu zapytania pracownik profesjonalnej agencji SEO powinien skontaktować się z potencjalnym klientem, żeby dopytać o kolejne dane o firmie, konieczne do przygotowania dla niej całościowej oferty. Chodzi o dane, których nie da się wyszperać samodzielnie online, jak przykładowo informacja o realizowanych dotychczas działaniach SEO i o najważniejszych dla klienta towarach lub usługach, które chciałby wypromować.
Co o agencji SEO świadczy model rozliczenia jaki oferuje?
Z nieufnością warto potraktować firmy SEO, które proponują współpracę z zapłatą za wypracowany efekt. W takim modelu rozliczenie odbywa się dopiero wtedy, kiedy frazy kluczowe uzyskają ustalone w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (przykładowo wejdą do pierwszej strony wyników lub do Top3). To w dalszym ciągu całkiem popularny sposób rozliczeń, jednak niesie ze sobą duże niebezpieczeństwo – można wszak osiągnąć szybkie rezultaty łamiąc reguły ustalone przez Google. Systematycznie uaktualniany algorytm również nie pomaga w spełnieniu obietnic składnych klientowi, dlatego odpowiedzialna firma SEO nigdy nie zapewnia osiągnięcia konkretnych pozycji. Co do ceny za usługi firmy SEO, to sporadycznie bywa ona stała – przeważnie w pierwszych tygodniach po zawarciu umowy potrzebne są wyższe nakłady finansowe, żeby wykonać drobiazgowy audyt SEO, a w następnej kolejności wdrożyć wszelkie przedstawione w nim prace. W późniejszych miesiącach współpracy, gdy strona zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, wydatki na działania bywają znacznie niższe.
Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]